Förstår sig inte på sig själv

Jag är totalt genomdöd, sjukt trött. I kroppen. MEN inte i huvudet, det går på högvarv. Så jag vet att jag borde sova men att jag ändå bara kommer ligga och tänka på saker, så jag kommer inte kunna sova ändå. Otroligt frustrerande! Varför ha en hjärna som går på högvarv...?
Idag tjuvstartade jag min praktik, det var så skoj att träffa barnen igen :) De verkade glada att se mej också, så det var ju ett bra tecken :)

Sen har jag varit hemma, rotat i garderober och bokhyllor och sen har jag vart på promenix med Jesper i stan, inte fel, kallt men inte fel :) Motion är bra för hälsan, har jag hört :)

Anyway, anledningen att jag rotat i bokhyllor och garderober är för att jag och min studiegrupp har i uppgift att gestalta folkhemmets och socialpsykologins läroplan (eller nåt sånt) på torsdag i så lika miljö som vi kan. Folkhemmets och socialpsykologins läroplan var på typ 60-70 talet! Jo men visst! Kläder, dofter, miljön i sig, ja allt, ska gestaltas. Jag har lyckats hitta gamla böcker här hemma, sjukt bra med ärvda böcker från sin mor och mormor :) Det tackar jag för! Kläder var svårare, men har lyckats finna lite som går i mönstret blommigt och i nyanserna gult, brunt och grönt typ (mycket från Sayans garderob, som jag också tackar för!! Vill bara säga, så ingen tror jag är helt knäpp, att jag inte rotade i hennes garderob... De gjorde hon åt mej!)
Blir nog kanon detta! Undrar om jag äger nåt doftljus...

Mycket intressant blogginlägg om mitt liv, eller hur...? Eller inte.. MEN ändå! Lite update om vad som händer är ju aldrig fel :)

Nu ska jag ta natta! Kudden ropar mitt namn!
Häj!

Kommentera inlägget här :