Miljonbingokväll (pensionärskväll?) med Julisan Flisan!

Ikväll ska jag och Julia spela bingolotto! Random sak att göra såhär en torsdagskväll! Jag vann det enda jag inte ville ha på uppesittarkvällen - dvs en ny bingolott... Så det är väl bara att spela då!

Igår kväll hade jag tjejkväll med Elin och Karin, det var grymt skoj! Längtar som en tok till nyår för då ska jag träffa dom, och fler vänner, igen! Jonas och Erica vet jag kommer då iaf! :)

Jag orkar inte skriva om jul nu! Tar det kanske en annan gång! 

Ska återgå till att äta mörk choklad och prata med Sayurinisen Finisen! :)

Ciao

Kommentarer :

#1: julia den äldre :)

Hej hej - hoppas du vann på din julbingolottovinst :)! Och att din spelarkompis också vann något på sin bingolott :)!



Kramar!



Mams

skriven
#2: josefin

Det gjorde jag inte... Och inte hon heller. Men det var roligt ändå! :)

Kram

skriven
#3: Julia den yngre

Inte ett skvatt :P snacka om jobbigt när du nääästan vann 3 miljoner ;)

skriven
#4: josefin

Det var jobbigt... Ett nummer... ETT! :P

skriven

Kommentera inlägget här :