Skulle inte blogga mer innan resan... men...

Idag har varit en riktigt skön dag. Klev upp 8 för att äta frukost med Sayuri innan hon skulle ge sig av mot Linköping på semester. Sen har jag packat, packat, packat, snackat med Elin, packat, duschat, strosat runt och ätit lite mat. Ska jobba kl 15-21.30 och inatt (02.30) bär det av mot Göteborg för att sen spendera en dag där innan vi åker vidare på fredag! :) Hoppas på att lyckas sova nån timme innan vi åker.

Idag är det min sista arbetsdag för denna sommaren! Skönt! Funderar på att boka en klipptid innan skolstarten, men känns som jag inte vet vad jag vill med mitt hår ändå så kanske ska avvakta lite till. Men min utväxt är inte fin nu asså ;)

Så hoppas alla får en fortsatt bra sommar!! Jag kanske bloggar från Kos någon dag om jag hittar ett billigt internetcafé. Annars får ni en uppdatering i slutet av månaden.
Ha det bra! Hoppas det inte regnar allt för mycket på er här hemma ;)

Ciao

Kommentera inlägget här :