Jag tänker för mycket!

Yes, det gör jag.
Sluta fundera och låt det bli som det blir försöker jag säga till mej själv, men det går sådär.
Önskar att saker o ting bara kunde fungera i min alldeles för förvirrade hjärna :P
Så småningom börjar det väl fungera och så löser det sig säkert med allt som snurrar runt därinne.

Imorn kommer mamma, med lite julklappar som jag fattade det.. Kommer inte alls va frestande att öppna dom den kommande månaden. Men ska nog gå bra. And it´s wednesday tomorrow.. Funderar på hur jag ska komma ihåg att prata engelska med henne imorn...? :S Bara att försöka antar jag!

Åhh, hej och hå.

Kommentarer :

#1: julia den äldre :)

Att tänka är att vara, om tanken tar för stor plats skriv ner dem i ett block och när blocket blir fullt så kan du välja att kasta bort dina gamla tankar och få plats med nya :)



Jag läste '100årsboken', som jag smsade dig om och där stod det bland annat 'det är som det är och det blir som det blir'.

Kramar till dig!



Mams

skriven
#2: josefin

Du är klok mor! Eller så är det författaren till boken som är klok:P Men ändå!

Och kommentaren syntes visst! :P

KRAM

skriven
#3: julia den äldre :)

Bra att tekniken fungerade:)! Lika fantastiskt varje gång :P (betyder detta tecken ett stort gapflabb eller ett större leende?)



Att le gör gott för själen och ett gapskratt måste ju göra underverk eller vad tror du? Så fler :P i livet!



Stora kramar till dig!

Mams

skriven
#4: josefin

Det är en glad smiley som räcker ut tungan åt dej :P

Ser du väl?

Men ja, fler :P i livet!

kram

skriven

Kommentera inlägget här :