Träningen...

Jag har hamnat så efter med min träning det senaste.. Känns i ryggen vill jag lova.. Men men, det händer så mycket annat runt omkring som man vill vara med på så jag hinner helt enkelt inte med allt.

Idag ska jag träffa Elin en sväng, ska bli skoj!

Jag har egentligen inget vettigt att säga. Jag orkar bara inte göra nåt annat och då hamnar jag här.. Ska försöka leta upp och köpa massa chokladpengar idag, hoppas godishuset har sånt, annars vet jag inte vad jag ska ta mej till. Det löser sig nog iaf :)

Solen skiner, det är blått på himlen och jag tänker se detta som en bra dag! Nu ska jag försöka plugga lite. Iaf kolla hur uppgiften ska gå till :)

Hej

Kommentarer :

#1: julia den äldre :)

Härligt med sol eller hur :)? Skönt när det bli ännu lite varmare bara - vill kunna gå i sandaler och shorts! Har du gått nåt i dina nya sandaler än? De var jättefina tycker jag!

Idag kommer våra köksluckor - ska bli spännande att se hur det blir när de är på plats. Vi har ju bott med öppen planlösning i köket i snart 5 veckor... i och för sig lätt att ställa in grejer i skåpen :)

Kramkram! Mams



skriven
#2: Josefin

Ja, jag har gått i skorna sen jag köpte dem typ :) gôrgôtt :)

skriven
#3: julia den äldre :)

Låter bra att du går in dina nya skor! Så kanske du slipper skavsår i Grekland :)!

Kramar!

Mams

skriven

Kommentera inlägget här :