Malin har lov :D

Och hon bor hos mej! :) Jag har haft VFU nu i tre dagar o jag trivs jättebra, det är kul! Nu är det långhelg och jag ska spendera de första dagarna med Malin nu :) Vi ska även äta påskmiddag hos Elin med henne o Karin, yey :) Det ska bli riktigt skojsigt!

Jag är så glad att ha Malin här nu när hon har lov. Det har stärkt mej i att orka komma upp på morronen (när man inte e van att gå upp riktigt sååå tidigt) när jag vetat att hon funnits hemma när jag jobbat klart :) Underbart! :) Ska på roadtrip imorn med girlsen ;) Yeah! Ska bli skojskoj! O imorn kväll är det konsert i kyrkan som vi (jag o Malin nu bara, inte längre med Elin och Karin) tänkt oss på. Men det märks väl :)

Kul ska det bli! Ni e andra avenyn slut så nu kan jag äntligen se på film med Malin :) Hon va lite inne i programmet nyss ;P hehe

Ciao

Kommentarer :

#1: julia den äldre :)

Kul att ses en stund idag - även om det var alldeles för lite tid... :)

Jaja, det kommer nya dagar! Vi hörs mer om när vi kan ses på 'riktigt' = mer tid!

Kramar och ha det bäst!

Mams

skriven
#2: josefin

jepp, de gör vi :) kram

skriven

Kommentera inlägget här :