Stockholm och överraskning!

Tiden i Stockholm var helt underbart skoj! :) Slappade hemma hos Hanna, var på stan (inhandlade nya träningskläder, som ska testas imorn!), var på Skansen (på första gången på hur många år som helst), åkte ut till mina morbror, Ingela och Robert också :) där ute är det så mysigt! Tårta fick jag också, eftersom jag fyllt år!
Det var härligt att se alla igen :)

När jag kom hem idag gick jag hem till Emma och kollade på hennes gamla soffa, som hon ville bli av med. Den var gammal och färgerna skrek 70tal, men jag gillade den! Den var hel, till skillnad från min och den var större än den jag har nu. Så jag köpte den av henne :) För 100 kr :P Det är bra grejer det :) Ingen bäddsoffa dock, men den duger fram tills att det finns pengar att köpa en ny bäddsoffa för :)
När jag kom hem från Emma o klev in i min lägenhet så var den pyntat med födelsedagspynt, bland annat MASSA ballonger :) Så inatt ska jag typ sova i ett ballonghav! Sayan och Julia hade gjort inbrott i min lägenhet, igen! :P Tur att det är dom som gör inbrott iaf ;P De hade gjort en liten "skattjakt" åt mej som ledde mej till kylskåpet, där en 8vånings-tårta fint väntade :) Den var jättegoood :) Har massa kvar! Ni är fina tjejer som gör massa roliga påhitt :)

Imorn ska jag tvätta, hämta soffa, träna och träffa Elin :) Hurrey!

Chip o hej!

Kommentarer :

#1: julia den äldre :)

Våningstårta :) - låter gôtt! Kanske finns det en våning kvar på lördag? Kramar! Mams

skriven

Kommentera inlägget här :