Badtunna med Elin och snart är det Stockholm som gäller!

Idag har vart en kanondag! Jag vaknade vid tio och tänkte gå upp då... Men jag vände mej om, fann en kall kudde och bestämde mej för att somna om istället. Sen vaknade jag typ halv 12... Lite illa men det var skönt! Sen runt 15 kom elin hit och såg på ett avsnitt av Dr Quinn, jag avgudaar verkligen den serien! Ibland undrar jag varför inte jag levde på 1800talet när allt var så vackert som i den serien!
Efter avsnittet åkte vi ut till hennes mormor och morfar och badade badtunna och åt massa god mat :) O drack gott vin! Det var skitskoj! :)
Jag har haft en så bra födelsedagshelg! :)

Imorn bär det av till Stockholm! Eller ja, om drygt 12-13 timmar! Ska bli så underbart skoj! Så snart är det dags att gå o sova så jag orkar upp o packa det sista imorn! För imorn passar det sig inte att vända på sig o somna om till halv 12, för då blir det minsann bråttom..
LÄNGTAR så jag tror jag går av! Ska bli så gött att se Hanna igen, och sen även morbror Johan, Ingela och Robert senare under veckan :)

Tjipp o hej!

Kommentarer :

#1: Nalle

Vad bra att du haft en bra födelsedagshelg. Du får satsa på att toppa den när du blir 22 då :)

skriven
#2: julia den äldre :)

Låter underbart med badtunna! Bra att 21årshelgen varit rolig och att du haft det gôtt! Ha det underbart bra i stora staden nu :)

Kramar!

Mams

skriven
#3: josefin

Nalle: Får försöka med det :)



Mamma: Hade det greeeat :)

skriven

Kommentera inlägget här :