Idag är det en fin dag!

Solen skiner och jag kan inte se ett enda moln när jag tittar ut genom fönstret. Önskar det vore sommar, o att jag var helt ledig. Så det bara var att ta sitt pick o pack o åka till stranden eller ha picknick i parken :) Men jag måste inse fakta (även fast det är svårt) att det fortfarande är april och inte dags att bada än.. Inte heller är det dags att ligga på en strand. Senare idag skulle man kanske iofs kunna ha en picknick, när solen värmt upp lite mer. Men jag tror jag får ta o vänta med det med. För i min verklighet, så är det dags att plugga lite. Skriva några rader till i mitt evighetsarbete. Försöka hitta nåt om huruvuda man lär sig bättre när man har roligt samtidigt som man lär sig, i nån av mina 7 böcker.. (för den 8e har jag redan fått det jag vill från) 7 böcker är mycket! Speciellt när det helst ska vara med nåt ur varje bok i arbetet. Det är inte lätt vill jag lova, men det är dags att försöka.

Enjoy the sunny day ni som kan, så ska jag försöka ignorera att solen skiner och ha en bra kväll sen istället! O förhoppningsvis får jag mej lite luft även innan dess, typ en halv promenad på stan eller nåt :)

Ciao und bye

Kommentera inlägget här :