Grekisk afton med Elin!

I lördags kväll hade jag och Elin tänkt att vi skulle ses och äta mat ihop och dricka lite gott vin :) Vi bestämde oss för att ha Grekisk afton så vi gjorde grekisk sallad och Elin gjorde tsatsiki. Och så åt vi en jättegod rätt (som inte är typiskt grekisk) men som innehåller mycket oliver och fetaost så det fick bli det ändå :) Hur gott som helst var det! Idag har jag skrivit på ett arbete hela dagen, så jag är lite trött på att skriva. Men en bild säger ju mer än tusen ord, so enjoy! :) Bilder från i lördags :D

 Vi blandade en sommardrink :) Sommarlängtan finns det gott om! <3

 Elin :)

 Maaaaat! :D

   

 Gick inte få normala kort på mej denna kvällen (det går nog aldrig) men jag bjuder på denna. :P

Ciao

Kommentarer :

#1: Sara J

Åhh! Vad gött de såg ut. Hur är allt med dig? Är du inne på första året på lärarutbildningen?

skriven
#2: Nalle

Såg inte lite gött ut det där.

skriven
#3: josefin

Sara: Det var väldigt gott också! :) Det är bra med mej. Aa det är första året jag går nu, ska bli skönt med lite sommar. Hur är det med dej?



Nalle: Det var gött!

skriven

Kommentera inlägget här :