Musik gör mig glad :)

Idag är jag hemma från skolan, förkyld, inge skoj.. Hostar, snorar och nyser. Ont i öronen har jag med.

Så jag är hemma, läser kurslitteratur och lyssnar på musik! Kan säga att denna dagen utan att ha musik vore sjukt tråkig..

Idag har jag och Nalle vart på stan och fixat present till Simone, som ska ha kalas på lördag! :) Så nu du Simone har du nåt att va nyfiken över ett tag! :) hehe, tror du kommer bli glad minsann!

Annars tar jag det mest lugnt, skriver lite, läser lite, spelar lite Uno på internet (hahaha) och snackar med folk på msn. Läsningen är ganska tråkig just nu, men jag kommer la förbi det mest tråkiga snart. Förhoppningsvis.

Jag är så nöjd! I söndags när jag kom hem från Göreborg (som för övrigt var en supertrevlig och rolig helg, mer om det sen!) så kom Malin och mamma på besök. Mamma tog med sig min icke fungerande stationära dator hem, för att försöka få igång den. Gött att slippa den, använder bara den bärbara ändå numera. Hoppas hon får igång den, för jag har grejer på den som jag gärna vill ha, typ musik och sånt. Hon får skicka in den annars, hoppas de inte tar bort all min musik då.. :/ Behöll min externa hårddisk iaf, den är den en del på :) Ja ja, det var inte därför jag var nöjd, jag är nöjd för jag och Malin möblerade om lite hos mig då, och nu känns lägenheten lite större! Härligt är det!

Okej, mer om Göteborg!
Fredag: Skolan, hem, lunch, åka med Elins mamma en bit för att möta Elins brorsa (som kom från Gbg med den bilen vi skulle ha), bytte bil, åkte. Kom fram, snackade lite, hade det bra, såg lite på idol, åt tacos. :)

Lördag: In till stan, hämtade ut biobiljetterna till kvällens New Moon (sjukt bra!!), shoppade lite (två linnen och ett par byxor för min del), åt sushi (mums) och åkte sen hem igen. Gjorde oss lite o ordning, duschade och fräschade till oss lite. Åt mat och åkte in på bion! :)
Hem igen, sminkade oss för att senare åka in till stan igen och gå ut. Det var skoj, fann ett bra ställe:) Där dansande vi hela natten, jag var död vid 2 tiden, vi var hemma vid halv 4. haha:)

Söndag: Gick upp, åt frukost/lunch (i form av tacopizza) och sen begav vi oss hemåt igen. Hemma vid 16 typ.

Underbar helg var det! :)

Nu ska jag läsa igen, hääj!

Kommentarer :

#1: Simone

Iblan önskar ja att ja inte läser din blogg, haha. För nu ä ja nyfiken på dä ni har fixat, å ja gillar inte å va nyfiken för dä ä så himla jobbigt. Du borde veta hur ja ä när ja ä nyfiken. Men men snart ä dä lörda å då kommer ni å då får ja reda på va dä ä =)

skriven
#2: josefin

hahaha, kul. :) Ja du får reda på det på lördag! Tills dess får du vara nyfiken. hehe. Visste ju inte vad du önskade dig så fick hitta på nåt;P

skriven
#3: Simone

tur att dä snart ä lörda, vilket påminner mej om att ja måste dammsuga å dammtorka på rummet innan ni kommer, om inte ni nu vill göra´t, isf kan ja spara jobbet åt er :P Blir säkert bra va dä nu än ä, å ja ä fortfarande lika nyfiken.ååååå

skriven
#4: Nalle

Är ju världens bästa grej liksom:P

skriven
#5: josefin

Nalle, allt e ju inte köpt än heller! jag köper det sista på fredag så fixar jag och Malin i ordning allt då! :)

skriven
#6: Simone

ja tycker dä räcker å va nyfiken inför lördan, men nu undrar ja om ja behöver va orolig å...

skriven
#7: Simone

ni ä så bäst på å köpa presenter, tåget körs för fullt å ska snart sättas upp i bokhyllan =) tack för igår =)

skriven
#8: josefin

hehe vassego ;) tack själv!

skriven
#9: Nalle

Vi vet. Varsågod och tack själv.

skriven

Kommentera inlägget här :