Slappt!

Eftermiddagen och kvällen såg ut såhär; Julia kom till mig, vi åt mat, pratade skit och såg på film. Gick upp till kyrkan för att rigga upp bönerummet till GodIs imorn. Veckorna går verkligen fort, det känns som att det nyss var GodIs, men det var ju jättelängesen.. Vi ska göra klart resten av bönerummet imorn innan mötet.
Var även på en show med musikestet tvåorna. :) Det var sjukt bra, många bra låtar. De var jätteduktiga! Efter denna uppmuntrande show följde jag med Julia hem. Åt lite kvällsmat, drack varm choklad och nu ser vi på film. Dr Quinn och Gilmore Girls.

Imorn bär det av till Charlottenberg med Sayan och Julia. Sen är dagen ganska oplanerad fram till det är dags att börja öva på dramat inför GodIs och rigga upp resten av bönerummet. GodIs börjar kl 21, det kommer bli så bra!! :)

Vad mer finns det att berätta? Hmm.. Inget nytt tror jag! Livet knallar på, fort som sagt, och snart är det sommar. Denna sommar ser jag fram emot mycket, ska bli så skönt!

Nä, slappa lite mer innan jag går och borstar tänderna? Ja..!

Bajbaj

Kommentera inlägget här :