En underbar fredag!

Efter frukosten drog jag, Julia och Sayan iväg till Charlottenberg för att Sayan skulle få ordning på sin bilstereo.. Vi lämnade in den och tog ett varv på köpcentrat så länge. Det resulterade i ett par harembyxor (till) för mig och en grej till mitt pysselprojekt hemma, det resulterade även i en tshirt för Julia (med Mötley Crüe tryck... hon var galen.. är galen fortfarande!) och i en tröja och massvis med scrapbookingsaker för Sayan! :) Gick tillbaka till butiken där hon lämnat in sin stereo och då hade den minsann funkat i två timmar inne i butiken.. Så vi gick ut till bilen, en kille från butiken kollade så den funkade även där (det gjorde den) och vi begav oss hemåt. Efter typ 5 min fick vi vända för stereon la av...!! Killen kollade på den igen. Den funkade.. Vi åkte igen.. Det tog en minut så fick vi vända igen för den la av.. Får se hur detta slutar. Affären skulle ringa o försöka fixa det iaf. :)

Vi åkte över Köla hem (och stereon funkade!) Det var en mysig tur. Köla, Adolfsfors, Älgestad, Tömte, Hovsten, Fjuserud, Boda, Arvika. :) glömde säkert nåt ställe.. Fick glass hos min mormor! :)

Väl i Arvika lagade vi mat hos Julia; Köttbullar, potatis o MASSA SÅS! :) Till min stora glädje!
Direkt upp till kyrkan, för att börja göra ordning resten av bönerummet och för att öva drama. :) Många timmar passerade snabbt och det var dags för själva mötet! Underbart kul! :)
Fika på det, som faktiskt (för min del) enbart bestod av smörgåsar! Kände mej duktig!
Städa bort allt, rigga ner scenen och plocka undan i bönerummet. Temat på GodIs igår var Old Fashion så vi hade enbart levande ljus i bönerummet. Det var stearin på golvet som jag tillbringade en lång tid med att försöka skrapa bort det med en stekspade. Det gick bort till slut. Tillbringade sen massvis med tid på att försöka få bort stearinet från själva ljusstaken, det tog sin tid, men blev ganska bra.. Okej, onödig info kanske, men men.. haha..

Nä, det var min fredag det. Sjukt bra! :) Road tripen va nog bäst!

Ha de!

Kommentarer :

#1: Julia

Låter som du haft ännu en bra dag, Josse! Gôtt! Dagen idag (pingstafton) har varit varm och solig. Vi var förbi en tur hos dig, men du var inte hemma. Vi pratade sen och du var på väg på kalas.

Vi hörs mera innan fredag!

Kramar och mera kramar!

Mams

skriven
#2: lulla

Josse...vi umgås för mkt xD lr inte ;) haha



pusspårä!

skriven
#3: josefin

det kanske vi gör.. enligt andra. men bara vi e nöjda o glada så! :)

skriven

Kommentera inlägget här :