Lördag, söndag och måndag

Dagarna knallar på, i full fart!
I lördags gjorde jag högskoleprovet, hela dagen. Det gick la sådär, men kändes bra att göra det, igen.. Efter det åt jag, Sayan och Paulina tacos hemma hos Nalle, grymt gott! Sen åkte vi till Online (möte i Töcksfors) allihop, det var ett jättebra möte. Eftersom vi vred fram klockan för sommartiden så blev det väldigt sent (tidigt) innan vi var hemma. Halv fyra gick jag och la mig och skulle upp igen klockan 8 (jag stapplade ur sängen klockan halv 9). Proclaimers skulle nämligen sjunga på gudstjänsten, så det blev få timmar med sömn, men en väldigt bra dag. Efter gudstjänsten på söndagen så fick jag och Sayan mat hos några i församlingen, det var så gott och jag har inte varit så mätt på länge, trodde jag skulle explodera efter efterrätten! På kvällen åkte jag, Sayan, Nalle och Paulina på bio i Karlstad, vi såg "Kenny begins". Filmen var jättebra och rolig, jag skrattade mycket och ofta! Inte nog med det, vi såg även Kill Bill hos Nalle sen.

Måndag (snabbrepris): Vaknade, åt mycket frukost (för en gångs skull! Hoppas det håller i sig så!), köpte ett gymkort, tränade styrketräning + simmade, gick och klippte mig och blev nöjd med resultatet, lunchade på Sunday, städade på Fisken, gick hem till Victor och spelade Guitar Hero World Tour och såg på film och nu är jag hemkommen och trött som bara den! Imorgon ska jag försöka sova ett tag, vända tillbaka dygnet lite.


Sayan och jag efter klippningen!:)
Tycker om dej vännen! Du e så go!

Kommentarer :

#1: sayuri

yes, som jag sa igår - det blir en nalle-och-josse-fri vecka nu :) (känns bra att du inte nämnde vart du vaknade upp igår...)

kramar

skriven
#2: josefin

haha, sa ju att de va en snabbrepris! Tog ju bort typ alla namn. hehe.

Tyvärr då så måste du stå ut me mej en del denna veckan me, eftersom vi har g o b ihop plus att vi måste göra klart så ska de låta på onsdag eller torsdag. ;) tröttna inte på mej helt e du snäll! Vi kan ju hoppa över sjukt sena kvällar me bra filmer denna veckan, tror ja vore bra för oss alla!:P



kram!

skriven
#3: Nalle

Så fina på korten så:)



Nej, inga sena filmkvälla utan mig. Och därmed basta;)

skriven

Kommentera inlägget här :