Fylld dag och sockerkick

Smart av mig att käka massvis med godis på kvällen nu, inte! Nu har jag en sockerkick på hög nivå och borde egentligen sova, för ska upp snart för att göra högskoleprovet! Och det vill jag ju helst vara vaken när jag gör, kanske kan vara en fördel?

Dagen har i alla fall varit toppen! Gått i ett sen klockan halv 1:) Lunch med (ja gissa tre gånger, vi har ätit ihop typ varje dag denna veckan?? Ja men precis!!) Sayan! =D Great det! De hade slängt vår mat så det blev inga tacorester! Vi gick till Mulan istället och åt thai, gott gott!

Efter luchen åkte jag till Elin, där jag, hon och Karin pratade av oss och planerade lite framåt i tiden, vi försöker hitta en lämplig helg för att åka till Göteborg! Tyvärr är det mitt schema som kör ihop det för alla, men det ska nog gå att få ihop!

Efter detta var det direkt till tonår, där skattjakt stod på schemat, och mitt lag (som bestod av mig, Paulina och Lina) sprang runt på stan och letade efter ledtrådar och frågor. Grymt skoj, men iskallt (har lärt mig att vantar ska vara bra! Om man bara visste vart dom va!) Sen var det fika och godis, därav sockerkicken, plus en massa korsord som lockade mer och mer folk. Kul att det slutade med att vi var fler inne i köket som löste korsord än som satt ute i sofforna och pratade! Men så kan det vara!

Nej, vet ni vad, nu ska jag sova! I alla fall försöka!

Håll en tumme för mig imorn så är ni snälla!! Behöver det för detta förskräckliga prov!

Tjipp

Kommentarer :

#1: louise

shiiiiet, hur gick de på högskole provet? ;)

skriven
#2: josse

de gick la sådär. inte jättebra. men de gör inte så mkt!:)

skriven

Kommentera inlägget här :