Parc Güell!

Sa tror jag det stavas iaf! Skit samma annars. Der ar iaf en stor o vacker park har i Barcelona! :)
Det visade sig att affarerna inte va oppna idag sa vi akte dit istallet. Gick runt dar o kollade pa allt. Det var verkligen en fin park. Fikade lite dar, en varsin muffin och lite chips tillsammans med en massa skitsnack! Eller ja, skitsnack va de kanske inte, men sant dar harligt tjejsnack! :)
Tapas till lunch, gott som bara den!! O nu e vi hemma igen, ska ut o ata om ett tag igen. :)

Allt for nu!
Va hander hos dej?

Kommentarer :

#1: Johanna

Hej!

25 grader varmt nu ikväll. Solen gassat hela dagen och jag har jobbat, :-(

Fotbollsträning för Pontus och Hampus har det varit ikväll. Hampus hade sin sista träning inför sommaruppehållet på 3 veckor. :-). Långt eller hur? De tränade lite, åt glass och badade. Pontus har en träning kvar nästa vecka sedan paus för honom också. Nu ska jag sova. Jobbar ju imorgon. :-)

Kram mostra di. :-)

skriven
#2: josefin

Hej! Kul att du skriver lite! :)

Solen gassar har med kan jag saga, ganska rejalt ocksa! :) 3 veckor bara...? sjukt sommaruppehall! Nu ska jag snart duscha, sen ska jag vila lite innan det ar dags att ata mat och ga ut! Vi ska forsoka hitta nan trevlig klubb ikvall, vi ar danssugna! Men ja har sa ont i fotterna sa jag vet inte om jag orkar egentligen, jag har blasor overallt pa fotterna!

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :